צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון


כאשר אתם יוצאים לחופשה זוגית חשוב גם שתשימו לב למיקום אליו אתם הולכים, אין ספק שנוף ירוק או נופים של מפלים ואגמים מוסיפים לאווירה הרומנטית ויוצרים תחושות מדהימות, בצפון הארץ וודאי תוכלו למצוא את כל זה ויותר!

צפון הארץ מלא בצימרים מכל הסגנונות והסוגים, החל מצימרים הבנויים כבקתות עץ, צימרים משולבים עם עץ ואבן, מערות מיוחדות או סוויטת יוקרתיות.
אם אתם מחפשים חופשה יוקרתית כדאי שתצאו לנופש בצימרים יוקרתיים אשר מציעים לכם אבזור ברמה גבוהה ועיצוב אלגנטי עם דגש על נוחיותכם.

מה השוני בין צימרים רגילים ליוקרתיים?


האבזור הבסיסי בצימרים הינו זהה- מיטה זוגית, חדר רחצה, מטבחון מאובזר, פינת ישיבה, מסכי צפייה וכדומה, השוני הוא שבצימרים יוקרתיים המיטה תהיה בעלת מזרן אורטופדי נוח ומצעים איכותיים עם בדים הנשפכים מטה בסגנון "אפיריון", חדר הרחצה יהיה מרווח יותר בעל ראש גשם גדול, מטבחון מאובזר במוצרי חשמל יוקרתיים ומקרר עם שתייה קלה, חלב טרי ולפעמים גם פינוקים מפתיעים (כמו גלידות...) הג'קוזי שבצימר יהיה גדול בעל משענות ראש ותאורה פנימית ובעצם כל מה שיש בצימר יהיה ברמה גבוהה יותר בצימרים יוקרתיים.

גם חצר הצימרים שונה מצימר רגיל לצימר יוקרתי- בריכת שחייה בנויה וגדולה בעלת מים מרעננים, בצימרים היוקרתיים הבריכה תהיה מחוממת ומקורה בעונת החורף, ג'קוזי ספא זרמים גדול בחצר, עמדות בר-בי-קיו מקצועיות, משחקי שולחן כמו סנוקר, פוקר ופינג פונג, ערסלים וכורסאות קונכייה וכדומה.

ישנם צימרים יוקרתיים אשר מציעים פרטיות מלאה במתחמים שלהם ולכל צימר יש את הבריכה הפרטית שלו ואת הג'קוזי ספא שלו, כך הנופש יכול להתאים במיוחד לזוגות רומנטיים או למשפחות דתיות.

למה דווקא בצפון


נכון שבכל אזור בארץ כיף לנפוש ותמיד מוצאים מה לעשות אבל ללא ספק בצימרים יוקרתיים לזוגות בצפון למשל תוכלו למצוא צימר עם נוף צפוני קסום ומלא בצעים הירוקים, לצאת לטייל בנחלים שבקרבת הצימר וליהנות מרגעים רומנטיים בלתי נשכחים.
הצפון כולו מלא אטרקציות מהנות בו תוכלו גם לצאת ולטייל במקומות מיוחדים- שייט בירדן, טיולי סוסים על חוף הים, רכיבה על אופניים בשבילים מדהימים, טיולי טרקטורונים ועוד מבחר אטרקציות עצום שללא ספק ישלים לכם את הנופש בצורה הטובה ביותר וגם תארו לכם עם איזה תמונות תחזרו הביתה...

כמו בכל צימרים גם בצימרים יוקרתיים לזוגות בצפון תוכלו להזמין ארוחות בוקר עשירות ומשובחות להתחלת היום בצורה הטובה ביותר וכמו כן עיסויים זוגיים מקצועיים ואפילו תוכלו לתאם עם בעל הצימר מראש על מנת שיעצב לכם את הצימר עם בלונים, פרחים, זיקוקים וכדומה להצעות נישואין, ירח דבש ועוד

חופשה רומנטית בצימרים יוקרתיים בצפון תמיד הייתה המבוקשת ביותר, הניסיון של בעלי הצימרים מדבר בשם עצמו ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.
כדי ליהנות מחופשה מיוחדת במינה עם המן אפשרויות בואו לצימרים יוקרתיים לזוגות בצפון, כאן תקבלו נופש בלתי נשכח שימלא אתכם חוויות משותפות לכל החיים...

צימרים יוקרתיים לזוגות בצפון

צימרים יוקרתיים עם ילדים


כאשר אתם מתכננים חופשה משפחתית כל שהיא, סביר להניח כי תצטרכו לתת את הדעת לנושא של ההעדפות של הילדים שלכם ולא רק שלכם. האמת היא כי כיום יש פתרון מושלם אשר נותן מענה יוצא מן הכלל הן להורים והן לילדים, וזה הוא צימרים יוקרתיים משפחתיים ומיוחדים במינם.
האמת היא, כי ילדים הם בהחלט לא סיבה לוותר על ביקור בצימר יוקרתי. על פי תגובות של אורחים בצימרים בכל רחבי הארץ, הילדים דווקא משדרגים את החוויה של לינה בצימר איכותי ומשובח. צריך לזכור כי צימרים יוקרתיים מציעים אבזור נוח יותר מהצימרים הרגילים. בצימרים יוקרתיים יש יותר מקום, אפשרויות בילוי ותנאים. בנוסף, הרבה צימרים יוקרתיים מתגאים במיקום נדיר וקרוב אל כל האתרים ושמורות הטבע. אפשר להגיע אל צימרים יוקרתיים למשפחות עם ילדים ולהמשיך משם אל מקומות בילוי ואטרקציות.

תקציב ובחירת צימר

צימרים לזוגות


צימרים יוקרתיים עם ילדים מפוזרים בכל רחבי הארץ. התקציב עבור בחירת צימר יוקרתי מן הסוג הזה לא צריך להיות יותר מדי גבוה, וניתן גם להוזיל אותו בעזרת בירור לגבי מבצעים והטבות. הזמנת צימרים למשפחות עם ילדים חייבת לקחת בחשבון את החופשות מבתי הספר או הגנים, את החופשות של ההורים מהעבודה ואת הדרישות הספציפיות של המשפחה. יש אורחים המעדיפים לבלות הרבה זמן בתוך הצימר, לעומת משפחות אחרות שמשתמשות באבזור היוקרתי של הצימר רק לצרכי לינה ומנוחה.

איך יודעים אם הצימר מתאים לילדים?


בעלי צימרים לילדים יודעים כיצד להיערך לבואם של משפחות. ראשית, בצימרים המיועדים למשפחות עם ילדים ניתן למצוא מיטות מתאימות וגישה נוחה לשירותים. שנית, בצימרים הללו הכניסה והיציאה מגודרים על מנת להקל על פיקוח ובקרה של ההורים. בעלי הצימרים מקפידים על הוראות הבטיחות ואינם משאירים כלים מסוכנים בהישג יד. לסיכום, הזמנת צימרים מפוארים עם ילדים יכולה להיות פיתרון מושלם עבור משפחה המחפשת אחר חופשה יוצאת דופן. בררו אילו מבין התאריכים פנויים עבור המשפחה שלכם, בדקו מראש את התנאים של צימרים יוקרתיים והפכו את הבילוי לזמן איכות משותף ובלתי נשכח.